مجموعه آیکون های طراحی وب به صورت فل
 
شرکت پویا پردازش کاسپین
مهندسی کامپیوتر
مجموعه آیکون های طراحی وب که به صورت فلت برای دوست داران طراحی تخت جمع آوری شده است.با طراحی فلت که آشنا هستید طراحی که امروزه بسیار بین طراحان و مهم تر کاربران از محبوبیت بسیار بالایی بهره مند شده.طراحی flat  سبکی از طراحی است که تازگی ها رونق بیشتری یافته است. یکی از عوامل توسعه ی آن مایکروسافت بوده در ویندوز فون و در متروی ویندوز ۸ و rt استفاده نمود که بعد ها اپل در ioc7 و اندروید نیز آن را دنبال کردند.در دنیای وب نیز سازگاری بیشتری با css دارد و هم سادگی و زیبایی و کاربر پسند بودنش باعث شده است که در طراحی های جدید قالب مورد توجه باشد.


اصولا در طراحی تخت یا FLAT از هرگونه پیچیدگی گرافیکی جلوگیری شده و با طیف های رنگی ساده و روشن بدور از سایه ها ، گرادینت ها ، تکسچرها و بافت ها یک طرح زیبا و ساده را به وجود می آورند.از این سبک طراحی برای وب سایت هایی که به چند صفحه مجزا خلاصه می شوند مثل وبلاگ ها و و ب سایت های تجاری استفاده شده و در چند سال اخیر این سبک بیشتر به سمت برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل سوق پیدا کرده و محبوب شده است.امروز و در این مطلب آیکون های فلت را برای شما قرار میدهیم که در مطالب بعدی بیشتر سراغ این طراحی خواهیم رفت.

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
29 مرداد 1393برچسب:, :: 20:31
مصطفی سیاهکالی

درباره وبلاگ


چه انتظار عجيبي !!! نه كوششي نه وفايي !!! فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت پویا پردازش کاسپین و آدرس ppc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 39390
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1