شرکت پویا پردازش کاسپین
مهندسی کامپیوتر
بررسی روند تولید نرم افزار به روشXP
XP یا Extreme Programming در واقع یک فرآیند توسعه نرم افزار عمیق و منظم می باشد. این روش از سال 1990 توسط شخصی به نام Kent Beck به همراه Ward Cunningham این فرآیند را برای توسعه آسان نرم افزارها ایجاد و در سالهای بعد آن را تکمیل کردند به نحوی که از سال 1996 به عنوان یک روش مناسب کاربردهای خود را نشان داد و هم اکنون در شرکتهای مختلفی با سایز های متفاوت مورد استفاده می باشد. یکی از دلایل موفقیت این روش تاکید آن بر رضایت مشتری است. این متدلوژی برای ارائه چیزی که واقعا مشتری نیاز دارد طراحی شده است. همچنین این روش کمک می کند که نیازهای مشتری را حتی در پایانی ترین مراحل تولید در سیستم اعمال کنند. از دیگر تاکید های روش توجه به کار گروهی است و این کار را با ساده ترین و مؤثرترین راه انجام می دهد.. مدیران، مشتریان و توسعه دهندگان همه اعضای تیمی هستند که مختص تحویل یک نرم افزار خوب (با کیفیت) ایجاد شده است.

           
5 اسفند 1391برچسب:, :: 13:4
مصطفی سیاهکالی

دانلود XAMPP v1.8.0 - نرم افزار شبیه ساز وب سرور بر روی کامپیوتر

بسیاری از افراد و برنامه نویسانی که با زبان هایی مانند PHP کار می کنند می دانند که راه اندازی یک وب سرور مانند Apache و پیکربندی آن بر روی ویندوز و یا لینوکس بسیار سخت است و افزودن برنامه های مورد نیاز دیگری از جمله MySQL, PHP و Perl بسیار دشوار خواهد بود. XAMPP نرم افزاری فوق العاده است که این مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...
 



           
5 اسفند 1391برچسب:, :: 13:4
مصطفی سیاهکالی

دانلود برنامه نمونه PHP

 


 

راهنمای دانلود:

پس از کلیک بر روی لینک دانلود، صفحه سایت UploadMB باز می شود و پس از چند ثانیه دکمه Download File ظاهر می گردد. روی این دکمه کلیک کنید تا صفحه ی حاوی لینکهای دانلود نمایش داده شود. معمولا بعد از چند ثانیه دانلود خود بخود آغاز می گردد اما شما میتوانید روی عبارت (or Click here to Download the file  now) کلیک کنید تا دانلود انجام شود.

تا امروز 4 دی، 56 بار دانلود انجام شده، اگر کسی موفق به دانلود نشد. ای میل بفرستد تا برایش از طریق ای میل ارسال کنم.

موفق باشید.


 

دانلود: برای دانلود کلیک کنید.



           
5 اسفند 1391برچسب:, :: 13:4
مصطفی سیاهکالی

دانلود MPSOFTWARE phpDesigner v8.0.0.145 - نرم افزار کد نویسی به زبان پی اچ پی

phpDesigner نرم افزاری قدرتمند و پرسرعت برای کد نویسی و ویرایش PHP است که دارای امکانات کاملی برای زبان های HTML ، CSS و Javascript می باشد. افراد مبتدی نیز به خوبی افراد حرفه ای می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. phpDesigner به شما در آنالیز ، ویرایش ، رفع مشکلات (Debugging) و انتشار نرم افزارها و وبسایت های بر پایه زبان های PHP، HTML و ... کمک خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



           
5 اسفند 1391برچسب:, :: 13:4
مصطفی سیاهکالی

بر اساس اعلام شرکت مخابرات استان زنجان مشترکین هیچ پیامی را با پیوست Invitation FACEBOOK باز نکنند.

 

Invitation FACEBOOK یک ویروس است که یک مشعل المپیک را باز می‎کند و تمام Hard disc  کامپیوتر شما را می‎سوزاند.

این ویروس را از طریق کسی که در دفترچه آدرس دارید، دریافت می‏کنید.

اگر ایمیلی با عنوان Invitation FACEBOOK دریافت داشتید که دوستی آن را برای شما ارسال کرده است، آن را باز نکرده و بلافاصله پاک کنید.



           
5 اسفند 1391برچسب:, :: 13:3
مصطفی سیاهکالی

درباره وبلاگ


چه انتظار عجيبي !!! نه كوششي نه وفايي !!! فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت پویا پردازش کاسپین و آدرس ppc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 39349
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1